Konferencijos dalyviai klausėsi aktualių, praktika grįstų pranešimų apie šiuolaikinio ugdymo galimybes ir iššūkius. Buvo kalbama apie tai, kaip technologijas ir mokslą prasmingai sieti su žmogumi, aplinka ir visuomene, kaip kurti integruotas pamokas, ugdančias mokinių kritinį mąstymą, kūrybiškumą ir gebėjimą spręsti realias problemas.
Pranešėjai dalijosi konkrečiais įvairaus amžiaus mokiniams pritaikytais STEAM ugdymo pavyzdžiais – nuo pradinių klasių tyrinėjimo veiklų iki sudėtingesnių projektų vyresniųjų klasių mokiniams. Akcentuota, kad STEAM ugdymas padeda ugdyti vaikų kompetencijas, skatina domėtis mokslu ir technologijomis, stiprina jų pasitikėjimą savo gebėjimais.
Svarbi konferencijos dalis buvo ir mokinių pasisakymai. Jie atvirai dalijosi patirtimis, kaip mokymasis KU STEAM centre keičia jų požiūrį į mokslą, padeda atrasti mėgstamas sritis ir suteikia galimybę „pasimatuoti“ mokslininko, inžinieriaus ar kūrėjo vaidmenį realiose veiklose.
Konferencijos dalyviai pabrėžė, kad tokie renginiai ne tik atnaujina pedagogų žinias, bet ir įkvepia ieškoti naujų ugdymo formų, drąsiau integruoti STEAM metodus pamokose ir kurti inovatyvesnę, mokiniams prasmingą mokymosi aplinką. Mokytojai jau dabar tiki, kad auganti STEAM bendruomenė ir toliau stiprės, o kitų metų susitikimas pritrauks dar daugiau praktikos pavyzdžių ir bendradarbiavimo iniciatyvų.