Renginio pabaigoje buvo paskelbti net šeši laimėtojai, sėkmingiausiai įveikę olimpiados užduotis. Pirmąją vietą 5–6 klasių kategorijoje užėmė Aironas Utočkinas iš Klaipėdos, o 7–8 klasių kategorijoje – Urtė Petraškaitė iš Alytaus.
Kol moksleiviai sprendė užduotis, mokytojai dalyvavo seminare apie dirbtinio intelekto taikymą pamokose, kurį vedė KU Informacinių technologijų tarnybos vadovas ir STEAM centro metodininkas Vytis Radvila.
Olimpiados metu rūpintasi ne tik žiniomis, bet ir aplinka – visos užduotys buvo sprendžiamos elektroniniu būdu, atsisakant popieriaus. Šiuo tvariu žingsniu KU metodinis STEAM centras siekia auginti atsakingą moksleivių požiūrį į gamtą ir technologijų taikymą kasdienybėje.
„Organizuojame BioMokslų olimpiadą norėdami skatinti moksleivius atrasti gyvybės mokslų paslaptis ir suprasti jų svarbą šiandienos pasaulyje. Skatinamas atsakingas ir aplinką tausojantis moksleivių požiūris bei gyvenimo būdas. Tikimės, kad dalyvavimas olimpiadoje įkvėps moksleivius kurti pasaulį, kuriame susilieja žinios, vertybės ir inovacijos“, – sakė KU metodinio STEAM centro vadovė prof. dr. Aelita Bredelytė.
Prizininkai apdovanoti išskirtiniais STEAM centro sukurtais prizais – simbolinėmis 3D technologija sukurtomis „smegenimis“, kurių dizaino elementai atspindi šviesos spektro spalvas ir serotonino – laimės hormono – molekulės struktūrą. Ši dovana – tai kūrybiškai interpretuota mokslo ir žinių simbolika, jungianti meninę formą ir prasmingą turinį.
„Tai ilgai kurtas, apgalvotas, su meile pagamintas trofėjus, kuris simbolizuoja smalsumą ir gebėjimą mąstyti plačiau. Prizo idėja primena, kad mokslas nėra vien tik teorija ir formulės“, – pasakojo STEAM centro laborantas Tomas Daukšas.