BDAR
Privatumo politika
  • Klaipėdos universitetas
  • 2025 m. Gegužės 15 d.

Dirbtinio intelekto sukurtas personažas atgyja Klaipėdos Universiteto studijų programose

2025-uosius metus Klaipėdos universitetas (KU) pasitiko su studijų kampanija „StuDIjuok KlAIpėdos universitete“, kurios pagrindą sudaro dirbtinio intelekto atsakymai į klausimus apie studijas KU. Kampanijos metu į dažniausiai užduodamus klausimus atsakinėjęs dirbtinio intelekto valdomas robotas dabar atgyja naujame – vaizdo įrašų – formate ir kviečia pažinti 28 bakalauro studijų programas.

Norint sukurti emocinį ryšį su auditorija ir užtikrinti geresnę roboto integraciją į realistiškas ar stilizuotas aplinkas, 2D personažas buvo perkeltas į 3D erdvę. Čia jis mokosi, atlieka bandymus, išbando studijų programų galimybes ir susipažįsta su profesijomis, kurios laukia baigus studijas. Robotas keliauja per laboratorijas, auditorijas, miestus, gamtą ir net fantastinius pasaulius.

Viso kūrybinio proceso metu – nuo veikėjo emocijų ir judesių kūrimo, nuo lokacijų generavimo iki siužetinių sprendimų ir garso takelių kompozicijos – buvo plačiai naudojami dirbtinio intelekto įrankiai.

Iki 30 sekundžių trukmės trumpi vaizdo įrašai sukurti Jungtinėje Karalystėje įsikūrusios įmonės „Airview Productions“, kurios kūrybos direktorius Justinas Vosylius projektą vadina kūrybiniu iššūkiu:

„Dirbti su dirbtiniu intelektu šiame projekte buvo labai išlaisvinanti ir smagi patirtis. Galėjau kurti praktiškai bet kokį scenarijų – nebuvo jokių kūrybinių ribų. Dirbtinis intelektas leido lengvai pritaikyti scenarijus Klaipėdai ir universitetui artimoms erdvėms. Pavyzdžiui, įprastą laivą nesunkiai pakeitėme simboliniu „Meridianu“. Kūrybos procesui vykstant, technologijos tobulėjo tiesiog akyse, o tai dar labiau pagreitino darbą ir praplėtė galimybes.“

Pasak J. Vosyliaus, tokia studijų programų pristatymo forma išryškina Klaipėdos universiteto šiuolaikiškumą ir išskirtinumą:

„Žiūrint šiuos greito tempo, įtraukiančius vaizdo įrašus, pamiršti, kad jie sukurti pasitelkus dirbtinį intelektą. Tai leidžia žiūrovui natūraliai susitapatinti su personažu. Tikiu, kad užsimezgęs emocinis ryšys turės įtakos apsisprendžiant dėl studijų. Klaipėdos universitetas – vienas iš pirmųjų Lietuvoje, kuris drąsiai integruoja DI į savo komunikaciją. Toks jaunatviškas ir novatoriškas požiūris išskiria KU iš kitų aukštųjų mokyklų.“

Klaipėdos universiteto Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vedėja Inga Petrauskienė pažymi, kad sprendimą kurti šią kampaniją lėmė drąsus KU požiūris į inovacijas ir jaunai auditorijai pritaikyta komunikacija:

„Mūsų tikslas buvo ne tik pristatyti siūlomas studijų programas, bet ir parodyti, kad universitetas yra veržlus, šiuolaikiškas ir atviras eksperimentams. Pasitelkę dirbtinį intelektą, galėjome sukurti dinamišką, vizualiai išskirtinį turinį, kuris natūraliai pasiekia jaunus žmones jų vartojamose platformose. Tokia forma leidžia ne tik informuoti, bet ir įkvėpti – o tai šiandien komunikacijoje svarbiau nei bet kada.“

Šių metų KU studijų kampanijos herojų – draugišką ir smalsų robotą – bus galima sutikti universiteto socialinių tinklų kanaluose ir bakalauro studijų programų aprašuose svetainėje www.ku.lt. Čia jis išbandys kiekvieną bakalauro studijų programą ir parodys, kokios galimybės laukia ją pasirinkusiųjų.

Susipažinkite su vaizdo įrašais čia

Naujienos

Susijusios naujienos

Visos naujienos

Atsakymai į tavo klausimus

Sveiki! Pasirinkite temą, kuri jus domina ir, galbūt, padėsime rasti atsakymą iš karto. Jei turite kitų klausimų, pasirinkite „Turiu kitą klausimą“ ir užpildykite klausimo formą.
Domina studijos Klaipėdos universitete
Reikalinga akademinė pažyma/diplomo kopija
Negaliu prisijungti prie VMA/AIS ar kitos KU sistemos

Jei turite klausimų, mūsų komanda pasiruošusi padėti!

Užklausa sėkmingai gauta